Saturday, February 27, 2010

Cuti Maulidur Rasul

Saya mengambil kesempatan nie, nak ucapkan salam maulidur rasul 1431 Hijrah. Sorry kekawan semua coz tak dapat nak 'update' blogspot nie. Maklumlah banyak tugas yang kena buat selain tidak idea nak dituliskan. Insya-allah, saya sentiasa update seberapa kerap mungkin.

Marilah kita sama-sama menghayati Rasulullah saw. Saya akui, terlalu juga sifat yang ada pada Rasulullah. Tidak ada bayang pun yg boleh disamakan dengan baginda. Terlalu mulia dan agung Rasulullah. Walaupun, baginda sudah meninggalkan kita terlalu jauh, namun kerinduan juga tersemat disanubari kita walaupun jasad mulia baginda tidak pernah dilihat. Hanya dengan sirah dan buku-buku agama sahaja yang dapat digambarkan. Sifat kemulian dan maksum baginda mengatasi segala-galanya.

Saya juga mengucap terima kasih kepada kekawan yang banyak membantu saya ketika susah dan senang. Hanya Allah swt mampu membalas jasa baik kekawan semua. Kenangan indah sentiasa berpaut dihati ini. Kiranya ada kelapangan masa dan waktu serta dimurah rizeki, insya-allah, kita dapat berjumpa lagi. Sentiasalah melayari blogspot saya ini. Ok..


No comments:

Post a Comment